2015- 2016 Akademik Yılı İnternetten Ders kayıtları Hakkında Duyuru

ÖĞRENCİ DUYURUSU

 

1-  2015-2016 Öğretim Yılı Güz Dönemi Ders Seçimleri 14 Eylül 2015 – 18 Eylül 2015 tarihleri arasında internet üzerinden elektronik ortamda gerçekleştirilecektir. Elektronik ortam dışında kayıt yenileme işlemi yapılmayacaktır.

2- Ders seçim işlemi için ayrılmış olan süre kesinlikle uzatılmayacaktır.

3-Öğrenim süresini aşan öğrencilerin, ikinci öğretim ve uzaktan eğitim öğrencilerinin, öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini Türk Ekonomi Bankası'nın (TEB) herhangi bir şubesine elden veya elektronik ortamda yatırmaları gerekmektedir. (Eğer öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretinizi sorunlular hesabına yatırmış iseniz, biriminiz öğrenci işleri bürosuna makbuzunuzu işletiniz.)

4- Varsa yatırılması gereken öğrenci katkı payını veya öğrenim ücretini yatıran öğrenciler kayıt yenileme tarihleri içinde olmak şartıyla kayıt yenileyebilirler.

İnternetten Kayıt Yenileme İşlemi İçin: 


a) İnternet'e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak "http://www.trakya.edu.tr" adresinde bulunan "Öğrenci" menüsü altındaki "Öğrenci Bilgi Sistemi" ne girebilir veya "http://obs.trakya.edu.tr" internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza "Sisteme Giriş" ekranı gelecektir.

b) Ekranın sol tarafında bulunan "Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız" ibaresinin altındaki "Giriş" tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp, "Giriş" tuşuna tıklayınız.

c) Sol bölümde yer alan "Kayıtlanma" seçeneğinden "Kayıt Yenileme" işlemini seçiniz.

d) Açılan ekranın üst kısmında "Alabileceğim Dersler", onun altında ise "Seçtiğim Dersler" yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu dersler "Seçtiğim Dersler" alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.

e) Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve "+Seçtiğim Derslere Ekle" tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.

f) Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, "Seçtiğim Dersler" alanında yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra "Seçtiklerimi Kaydet" tuşuna basarak ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz. 

g) Danışmanınız bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik yapılabilmektedir. 

h) Konu ile ilgili sorularınızı biriminizde bulunan öğrenci işleri bürosuna iletebilirsiniz.

ı) Öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini yatırmış olan öğrencilerin, dekontlarını 29 Eylül 2015 tarihine kadar birim öğrenci işleri bürosuna teslim etmeleri gerekmektedir.



                                 SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI

 

TÜRK EKONOMİ BANKASI (TEB)

HESAP ADI

IBAN NO

HESAP NO

İKİNCİ ÖĞRETİM

TR400003200000000034342245

34342245

İKİNCİ ÖĞRETİM SORUNLU

TR530003200000000034395846

34395846

ÖRGÜN ÖĞRETİM

TR310003200000000034395854

34395854

ÖRGÜN ÖĞRETİM SORUNLU

TR900003200000000034395859

34395859

Bu içerik 08.09.2015 tarihinde yayınlandı ve toplam 2198 kez okundu.