Araş. Gör. Dr. Mehmet TOKATLI'nın "Pazarlamanın Dijital Halleri" kitabı yayınlanmıştır.

Yüksekokulumuz Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümünde görev yapan Araştırma Görevlisi Dr. Mehmet TOKATLI'nın editörlüğünü yaptığı Pazarlamanın Dijital Halleri kitabı yayınlandı. Kitapta Türkiye'nin farklı üniversitelerinden 14 yazar, Sanal ve Arttırılmış Gerçeklik Pazarlaması, Nöropazarlama, Gerçek Zamanlı Pazarlama ve Yapay Zeka Pazarlaması gibi dijital dünyanın pazarlama alanına sunduğu yeni akımları derinlemesine inceliyor. Kitap D&R ve tüm kitapçılarda ayrıca internet ortamlarında. 
Kitabın kapak fotoğrafları ektedir.

Ek Dosyalar
Bu içerik 01.11.2022 tarihinde yayınlandı ve toplam 155 kez okundu.