2014 - 2015 Akademik Yılı İnternetten Ders Kayıtları

 

 

 

 

ÖĞRENCİ DUYURUSU

 

 

 

1- 2014-2015 Öğretim yılı Güz Dönemi Ders Seçimleri 08 Eylül 2014 – 12 Eylül 2014 tarihleri arasında internet üzerinden elektronik ortamda gerçekleştirilecektir. Elektronik ortam dışında kayıt yenileme işlemi yapılmayacaktır.

 

2- Ders seçim işlemi için ayrılmış olan süre kesinlikle uzatılmayacaktır.

                                                          

3- Öğrenim süresini aşan ve ikinci öğretim öğrencilerinin, öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini Türkiye İş Bankası’nın herhangi bir şubesine elden veya elektronik ortamda yatırmaları gerekmektedir. (Eğer öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretinizi sorunlular hesabına yatırmış iseniz, biriminiz öğrenci işleri bürosuna makbuzunuzu işletiniz.)

 

 

İnternetten Kayıt Yenileme İşlemi için:

 

a) İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak “ http://www.trakya.edu.tr  adresinde bulunan “Öğrenci” menüsü altındaki  “Öğrenci Bilgi Sistemi” ne girebilir veya “ http://obs.trakya.edu.tr  internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza “Sisteme Giriş” ekranı gelecektir.

 

b) Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız.

 

c) Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz.

 

d) Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.

 

e) Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.

 

f) Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.

 

g) Danışmanınız bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik yapılabilmektedir.

 

h) Konu ile ilgili sorularınızı biriminizde bulunan öğrenci işleri bürosuna iletebilirsiniz.

 

ı) Öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini yatırmış olan öğrencilerin, dekontlarını 18 Eylül 2014 tarihine kadar birim öğrenci işleri bürosuna teslim etmeleri gerekmektedir.

 

 

 

 

Bu içerik 28.08.2014 tarihinde yayınlandı ve toplam 2229 kez okundu.